En Ucuz En Uygun 3G Modem Tarifesi

Aslında hiç biri ucuz değil ama yapcak bişey yok ucuz olsun 3G olsun diyorsanız uzun süren araştırmalarım sonucunda en ucuzunu buldum. En uygun Turkcell demek isterdim fiyat olarak ama yanından bile geçmedi. Vodafone arada kaldı. Bu işi Avea kazandı.
Çekiyomu çekmiyomu şuan en çok merak edilen konu bu , Ben de çok korkuyodum çekiyomu acaba diye işte bu yüzden müşteri hizmetlerini aradım çekmezse nolcak dedim biz ölçüm yaparız eğer harbiden çekmiyosa geri alıyoruz dedi. Bende bi çesaret aldım ve gayette güzel çekiyo hatta şuan Avea 3G modemimden giriyorum.
Tarife ise 12 ay sözleşmeli. Yani faturalı bu hat. 21 mbps hıza ulaşabilen jet veriyolar. Data hattıda yanında.
Aylık 4 GB internet yani 4 GB interneti aşmazsan 19 tl + Ortalama 5 tl vergi  toplamda 24 tl
Ama 4 GB ı  1 kilobayt geçtinmi otomatik 2 GB daha hattına tanımlanıyo yani 6GB ı 29 tl + 5 tl vergiler eşittir 34 tl ödüyosun.
Yani o 2 GB ı 10 tl karşılığı ekliyo hemen.


6GB ı dolduruncada fatura stop la duruyo yani fatura şoku yok.
Siz yinede ne harcadığınızı kontrol edin tabi:)

Daha ayrıntılı isteyenler olabilir. Hatta ben sözleşmemin resmini çekip koyayım buraya burdan bakarsınız. Nette o kadar açık yazmıyo. 12 ay bitince istesen kapar istersen devam et.

Yani şuan bundan iyisi yok. Bulan varsa bana söylesin bende o tarifeye geçeyim.

Burdan aveanın sitesinde dediğim tarifeye bakabilirsiniz.

Bu arada data hattınız varsa daha ucuz olur sizin için sadece devlete olan vergiyi ödersiniz. Yeni data hattı alacaklar için geçerli bu dediklerim.

Ses hattı yani şuan cep telefonumuzda kullandığımız sim kartları data hattına çeviremiyomuşuz bende cevirmek için uğraştım bilginize.


EmoticonEmoticon