Domain Adresinizin Kara Listeye Düşüp Düşmediğini Sorgulayın

Domain adresinizin kara listede olup olmadığını birçok siteden kontrol edilebilmekte ama çoğu site zamanla hayatına son vermektedir. Aşağıda kontrol yapacağınız birçok  sitenin isimleri sıraladım.
Karaliste kontrol sitelerine girdikten sonra Domain Name: kısmına sitenizin ismini yazıp domain adresinizin kara listede olup olmadığını araştırabilirsiniz. Ama size tavsiyem bir kaç siteden deneyin bazen bazı sitelerdeki sorgulama yanlış çalışabiliyor.
Kara Liste Konrol Edebileceğiniz Site Adresleri:
Link olarak çıkmasın diye ortalarında boşluk var, o başluğu silip url kısmına öyle yazın lütfen.
http://www.mxtool box.com/
www.blacklist master.com/check/
http://www.dnsbl .info/dnsbl-database-check.php/
http://www.dnsbl .info/dnsbl-database-check.php/


Şuan için hatıladığım dört tane var aklıma geldikçe ve karşılaştıkça eklerim listeye.

13 yorum

Domain adresinin bu şekilde kara listeye düştükten sonra temize çıkması bir hayli zor iş.

Domain blacklist yani kara listeye düştükten sonra ne yapılabilir?

Ahmet Arıtürk delete 4 Temmuz 2017 07:37

Günümüzde millet bu olaylardan haberi olmayan insanlara kara listeye düşen domainleri satmaya çalışıyor. Dikkatli olmak lazım yararlı bir konu.

sitemi kontrol ettirdim karalisteye düşmemişim. Bu bilgilendirici yazı için teşekkür ederim.

Benim için önemli domain alırken bu linkleri kullanıyorum.

Yararlı konu teşekkürler

Bende bu tarz siteleri arıyordum çok teşekkür ederim

sitemi hemen kontrol etme gereksinimi duydum sorun yokmuş çok şükür :)

Özellikle yeni domain alanlar bu araçları mutlaka kullanmalı. Ayrıca var olan sitenizin kara listede olup olmadığını da belirli periyotlarla sorgulamayı unutmayın :)

Yeni domain alanlar için faydalı olacağını düşünüyorum. Yazınız için çok teşekkür ederim. Sitenizle gayet ilgili olmanız takip etmemizi güzelleştiriyor.

Çok yararlı olmuş. Paylaşım için teşekkürler

Muhakkak dikkat edilmesi gereken bir unsur. Kimi domainler banlı ve satın aldıktan sonra farkına varabiliyoruz. Bu vesile ile iş işten geçmiş oluyor. Güzel liste teşekkür ederim.

Ne zamandır internette domainimin kara listeye düşüp düşmediğini araştırıyordum fakat bir kaynak bulamamıştım, bu yazı çok iyi oldu.


EmoticonEmoticon