Çalışırken Dinlenebilecek Müzikler

Bu listeyi kendim oluşturmadım sadece bir yerde rastladım. Kaybetmemek için kendi blogumda yayınlamaya karar verdim belki sizinde hoşunuza gider. Fena değil. Ödev yaparken ya da işteyken alttan müzik iyi oluyor düşüncesindeyim. Tabiki de sesi bulunduğunuz yere göre ayarlamalısınız. Listeyi sıralıyorum





  1. Raphael Saadiq - Good Man
  2. LP - Other People
  3. Coldplay - A Sky Full Of Stars
  4. Two Door Cinema Club - Sun
  5. Travis - Side
  6. Can Güngör - Yalnız Ölmek
  7. Ed Sheeran - Shape Of You
  8. LP - Lost On You
  9. The Chainsmokers & Coldplay - Something Just Like This
  10. Bruno Mars - That’s What I Like
  11. Nause - Dynamite feat. Pretty Sister
  12. Sam Feldt & Deepend ft. Teemu - Runaways
  13. The Melodic - On My Way
  14. Keb' Mo' - Am I Wrong
  15. Johnny Swim - Home


EmoticonEmoticon