Haluk Levent - SEVMEK İSTERDİM


·   

          Am          C             G         Am
·         Bir yarim olsun isterdim, gözleri yesil
·          Am            C             G          Am
·         Bir yarim olsun isterdim, gül yüzü gülen
·         Am            C             G          Am
·         Onu çok sevmek isterdim, delice sevmek
·         Am          C            G         Am
·         Pesinden kosup kosup, sonunda almak
·          
·           ( Am   Em      C                      )
·           ( ben sevmek, sevmek isterdim         )
·         A (             G       E          Am   ) 2
·           ( nerden bilirdim, sevenler aglarmis  )
·          
·         Am             C           G         Am
·         Bir yarim oldu sonunda, gözleri yesil
·         Am             C           G          Am
·         Bir yarim oldu sonunda, gül yüzü gülen
·         Am            C            G         Am
·         Onu çok sevdim sonunda, delice sevdim
·         Am            C           G             Am
·         Fakat bu askin sonunu, ben hiç bilmezdim
·          
·         Tekrar A


EmoticonEmoticon